Оберіть мову:  
ua
ru
  • ПРОДУКЦІЯ
    • Multimedia плеєри
    • Архів товарів
  • IRIVER PLUS
    • Iriver plus3
    • iriver plus4
  • ПІДТРИМКА
    • Задати питання
    • Скачати
  • ПРО КОМПАНІЮ
    • Обзор
    • Історія
    • Публікаціі
    • Гарантія
    • Награди
    • Контакти
  • ДЕ КУПИТИ

ГАРАНТИЯ


ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ

ГАРАНТІЯ ВИРОБНИКА

Виробник техніки гарантує надійну якість роботи товару протягом гарантійного терміну за умови дотримання Вами умов використання та технічних вимог, що зазначені в інструкції з експлуатації на товар.

Продавець даного товару підтверджує прийняття на себе гарантійних зобов'язань по задоволенню вимог споживача, що встановлені діючим законом України "Про захист прав споживачів".

Щоб уникнути непорозумінь, переконливо просимо Вас уважно вивчити інструкцію з експлуатації на товар.

ГАРАНТІЙНИЙ ТЕРМІН ТА ТЕРМІН СЛУЖБИ ТОВАРУ

Протягом гарантійного терміну споживач має право на безоплатне технічне обслуговування товару, а у разі виявлення недоліків (відхилення від параметрів та характеристик, що зазначені в інструкції з експлуатації) - на безоплатний ремонт. Гарантійний термін починається з дати придбання товару кінцевим споживачем.

Гарантійний термін для товару iriver - 12 місяців. Термін служби товару iriver - 24 місяці.

Товар може мати допоміжні частини, які, відповідно, не мають гарантійний термін.

До допоміжних частин належать:
а) зйомні акумуляторні батареї;
б) елементи живлення;
в) блок живлення (зарядний пристрій до акумулятора), автомобільний зарядний пристрій тощо;
г) пульт дистанційного керування (у випадку наявності всіх функціональних кнопок на самому виробі);
д) USB-з'єднувачі, кабелі для під'єднання виробу до інших пристроїв тощо;
е) навушники, мікрофон тощо;
є) чохли, ремені, шнурки, допоміжні засоби для кріплення товару тощо;
ж) допоміжні носії інформації різних типів (програмне забезпечення, драйвера до товару тощо);
з) інструкція з експлуатації на товар.

Виробник гарантує можливість використання товару за призначенням протягом терміну служби. За таких умов післягарантійне технічне обслуговування здійснюється відповідно до законодавства України.

ПОРЯДОК НАДАННЯ ГАРАНТІЙНОГО ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ (РЕМОНТУ)

Якщо у гарантійний термін у товарі з'явився недолік, Вам слід звернутися до уповноваженого сервісного центру, який проводить гарантійне технічне обслуговування (ремонт) товару. Перелік адрес приймальних пунктів уповноваженого сервісного центру представлений на сайті http://www.its.com.ua та може додаватися у вкладиші до даного Гарантійного талону на товар.

Гарантійне технічне обслуговування (ремонт) може бути надане тільки на товар, що зазначений в Гарантійному талоні.

Для пред'явлення вимоги до уповноваженого сервісного центру, Вам необхідно надати:

  • Чітке формулювання недоліку товару (бажано в письмовій формі);
  • Товар з недоліком;
  • Повний комплект товару з упаковкою;
  • Гарантійний талон, в якому, розбірливо записано марку, модель та серійний номер товару, найменування та адреса продавця, печатка та підпис продавця, ПІБ та підпис споживача;
  • Документ, що підтверджує факт придбання товару.

У разі недотримання Вами вищезазначенних умов, уповноважений сервісний центр може відмовити у гарантійному технічному обслуговуванні (ремонті) товару.

Гарантійні зобов'язання жодним чином не поширюється на третю сторону (особу) або, якщо товар використовувся у комерційних цілях чи у цілях, що не передбачені інструкцією з експлуатації на товар.

Вимоги, що не підлягають задоволенню даними Гарантійними зобов'язаннями:

  • Звичайний знос товару у процесі експлуатації;
  • Якщо Гарантійний талон нерозбірливо заповнений або присутні виправлення;
  • Якщо не можливо ідентифікувати товар (відсутній або нерозбірливий серійний номер товару);
  • Недоліки чи пошкодження товару, які спричинені недбалим або необережним поводженням або діями споживача чи третіх осіб (включаючи, але не обмежуючись механічними ушкодженнями товару);
  • Недоліки, що виникли після неправильного використання товару (недотримання або порушення норм та умов, що викладені в інструкції з експлуатації на товар);
  • Недоліки, що виникли після використання товару сумісно з іншим виробом, некомплектими (неоригінальними) допоміжними частинами, некомплектним (неоригінальним) програмним забезпеченням;
  • Недоліки товару, викликані неправильною (некоректною) роботою комп'ютера сумісно з яким використовувався виріб;
  • Недоліки, що можуть бути спричинені вірусними програмами, що знаходяться на комп'ютері споживача або третьої особи;
  • Недоліки чи пошкодження товару, викликані витіканням (потраплянням) рідини з елементу живлення у товар, невідповідністю елементів живлення, зазначеним у інструкції з експлуатації на товар;
  • Недоліки чи пошкодження товару, що виникли в результаті попадання у внутрішній об'єм товару бруду (ворс, пісок, насіння, табак, комахи, таргани, інше), пилу, вологи, рідини тощо;
  • Недолік товару, що виник із-за використання неякісних носіїв інформації різних типів (включаючи, але не обмежуючись неліцензованим програмним забезпеченням);
  • Недоліки, викликані форс-мажорними обставинами, нещасними випадками, навмисними або необережними діями споживача або третьої сторони (осіб).
  • Якщо недолік товару проявляє себе у випадку ненаявності або незадовільної роботи постачальника послуг від третьої сторони за допомогою яких функціонує товар (включаючи, але не обмежуючись радіомережами (FM-діапазону) внаслідок недостатньої потужності вхідного радіосигналу, у тому числі із-за особливостей ландшафту місцевості та її забудови).
  • Коли товар було розкрито чи модифіковано або відремонтовано не уповноваженим сервісним центром;
  • Якщо необхідно відновити особисту інформацію споживача, що зберігається(лася) у внутрішній пам'яті товару;
  • Коли порушені або відсутні заводські котрольні пломби (при заводському пломбуванні);
  • Якщо у разі повторного звернення споживачем в уповноважений сервісний центр порушена або відсутня контрольна пломба, що була встановлена після проведення технічного обслуговування або гарантійного ремонту.

Обмеження гарантії

Виробник не несе відповідальність за можливі матеріальну, моральну та іншу шкоду, що понесена власником товару і (або) третіми особами при використанні, зберіганні та транспортуванні товару (втрата інформації, шкода, нанесена іншим пристроям, що підключені або працюють в одній електромережі з виробом).

Ні при яких умовах виробник не несе відповідальність за яку-небудь особливу, випадкову, пряму чи побічну шкоду або збитки, включаючи, але не обмежуючись тільки перерахованими, втрату або неможливість використання інформації або даних, витрати, пов'язані з відновленням інформації або даних, збитки, що викликані перервами у комерційній, виробничій або іншій діяльності, що виникають у зв'язку з використанням або неможливістю використання товару.

Всі запасні частини чи вузли, які було замінено при технічному обслуговуванні або гарантійному ремонті, є власністю виробника товару та залишаються в уповноваженому сервісному центрі і споживачеві не повертаються. Гарантійний термін подовжується на час знаходження товару у ремонті.

Усі недоліки товару, що не підлягають усуненню за умовами даних Гарантійних зобов'язань, мають усуватися за рахунок споживача. У випадку порушення умов експлуатації виробу, уповноважений сервісний центр, згідно чинного законодавства, вправі відмовити споживачу в платному сервісному обслуговуванні товару.

Примітка.

Переконливо радимо Вам зберігати на іншому накопичувачі даних резервні копії усієї інформації, яку Ви зберігаєте у внутрішній пам'яті товару.


Адреси пунктів прийому сервісного центру